مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-27سياسي

تقویت اقتصاد کشور و توجه به رونق تولید داخلی جشن واقعی دهه فجر است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: وظیفه ی ما در دهه فجر تنها در چراغانی، پرچم زدن و جشن گرفتن خلاصه نمی شود بلکه مهمترین وظیفه ی ما در دهه فجر در کنار هوشیاری، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: وظیفه ی ما در دهه فجر تنها در چراغانی، پرچم زدن و جشن گرفتن خلاصه نمی شود بلکه مهمترین وظیفه ی ما در دهه فجر در کنار هوشیاری، تلاش برای تقویت اقتصاد کشور و رونق تولید داخلی بوده و جشن واقعی همین است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت ایام الله دهه فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با حضور مدیران دستگاه ها و نهاد های مختلف آذربایجان شرقی در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: موضوعی که امروز باید به آن پرداخته و تاکید کنیم، محتوای انقلاب اسلامی است و همه ی ما باید بدانیم در مقابل توطئه های دشمنان چه کار باید کنیم.

وی تاکید کرد: مسئولان نباید فریب زبان بازی دشمنان را بخورند چون که دشمن با انواع ترفندها می خواهد بین مردم و مسئولان اختلاف بیندازد.

تقویت ابعاد معنوی و توکل به خدا در بین مردم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تقویت ابعاد معنوی توکل به خدا، یکی از وظایف مردم و مسئولان است، متذکر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اقتصاد کشور و توجه به رونق تولید داخلی جشن واقعی دهه فجر است

تقویت اقتصاد کشور و توجه به رونق تولید داخلی جشن واقعی دهه فجر است