مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-27ورزشي

دهه فجر 96 میلیارد تومان پروژه در شوط به بهره برداری می رسد


برای شیرین تر شدن کام مردم به خدمات نظام و دولت، در دهه فجر امسال برای پروژه هایی قابل افتتاح و بهره برداری، بالغ بر 96 میلیارد تومان هزینه شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شوط گفت: برای شیرین تر شدن کام مردم به خدمات نظام و دولت، در دهه فجر امسال برای پروژه هایی قابل افتتاح و بهره برداری، بالغ بر 96 میلیارد تومان هزینه شده است.

حسن عبداله اصل امروز 8 بهمن ماه در دومین جلسه هماهنگی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مسئولین کمیته های دهه فجر شهرستان که در محل فرمانداری ترتیب یافت، اظهار کرد: طرح هایی که در طول دهه فجر افتتاح و کنگ زنی خواهد شد طرح هایی از قبیل، مدارس، سالن های ورزشی، گازرسانی به شهرک صنعتی و روستاها، طرحهای مخابراتی، پل خلیل آباد، طرح های عمران روستایی و شهری و غیره هستند.

وی گفت: دهه فجر امسال ما مسئولان دوشادوش مردم همچون سنوات قبل و بر اساس دِینی که به انقلاب داریم در راستای برگزاری پرشور برنامه ها مطابق دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هرساله برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می شد که امسال به دلیل وضعیت شکننده شیوع ویروس منحوس کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع پیک چهارم، بخشی از برنامه ها به شیوه دیگر و در بستر فضای مجازی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر 96 میلیارد تومان پروژه در شوط به بهره برداری می رسد

دهه فجر 96 میلیارد تومان پروژه در شوط به بهره برداری می رسد