مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-27سياسي

اجرای درصد کمی از قانون جامع معلولان/ پیشنهاد افزایش اعتبار


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون درصد کمی از آن اجرایی شده است گفت:پیشنهاداتی برای افزایش بودجه نهادهای حمایتی به ویژه آنهایی که از معلولین حمایت می کنند داریم.

- خلیل بهروزی فر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عدم اجرای قانون جامع حمایت از معلولین، گفت: این قانون در اسفند ماه سال 96 از سوی دولت ابلاغ شده است اما به دلیل اینکه اعتبارات لازم برای این قانون در نظر گرفته نشده است تاکنون درصد کمی از آن اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه باید برای اجرای این قانون بودجه لازم را در سند بودجه سال آینده در نظر گرفت، ادامه داد: البته درباره کل بودجه برای سال 1400 با مشکل مواجه هستیم و بودجه ای که دولت برای اجرای قانون جامع معلولان در نظر گرفته است رقم ناچیزی است.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون اجتماعی هم پیگیر اجرایی شدن قانون حمایت از معلولین است، عنوان کرد: هنوز اعداد و ارقام بودجه سال آینده و ردیف های بودجه آن مشخص نشده است و قطعاً اعضای کمیسیون پیشنهاداتی در جهت افزایش بودجه نهادهای حمایتی به ویژه دستگاه هایی که از معلولین حمایت می کنند خواهد داشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه قطعاً بودجه نهادهای حمایتی به ویژه دستگاه هایی که از معلولان حمایت می کنند در بودجه سال 1400 افزایش خواهد یافت، اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای درصد کمی از قانون جامع معلولان/ پیشنهاد افزایش اعتبار

اجرای درصد کمی از قانون جامع معلولان/ پیشنهاد افزایش اعتبار