مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-27اقتصادي

رویه های تجاری کشورمان با ساختار تجاری اوراسیا همسو شد


هماهنگ کننده روابط ایران و اتحادیه اوراسیا خواستار به روز رسانی ساختار تعرفه گذاری و روابط تجاری ایران با اتحادیه اوراسیا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اردکانیان صبح امروز در همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا که با حضور مقامات و فعالان بخش خصوصی و سفرای کشورهای عضو اوراسیا در مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران آغاز شده، با اشاره به اهمیت روزافزون مناسبت های کشورمان با این اتحادیه گفت: برگزاری این همایش و همایش های مشابه می تواند منجر به افزایش آگاهی تجار و دستگاه های دولتی در خصوص اهمیت این موافقت نامه شده و همچنین ورود تجارمان به این کشورها را ترغیب کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اهداف و اولویت های موافقتنامه اوراسیا می توان روابط منسجم تری با اعضای این اتحادیه در راستای منافع ملی طراحی کرد.

همچنین آگاهی از چالش های فیمابین و رفع آنها به افزایش تجارت آزاد ایران با اتحادیه اوراسیا کمک قابل ملاحظه ای می کند.

وزیر نیرو ادامه داد: افزایش روابط ایران ایران و اوراسیا حرکتی هوشمندانه و منطبق با اهداف ایران است که در راستای مقابله با سیاست های تحریمی آمریکا خواهد بود.

مسئول هماهنگ کننده روابط ایران و اتحادیه اوراسیا گفت: با بررسی اسناد بالادستی و سیاست گذاری های مربوطه می توان دریافت که روابط ایران و اوراسیا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویه های تجاری کشورمان با ساختار تجاری اوراسیا همسو شد

رویه های تجاری کشورمان با ساختار تجاری اوراسیا همسو شد