مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-27اجتماعي

580 زندانی در آزمون های فنی و حرفه ای شرکت کردند


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان گفت: 580 زندانی این استان طی 10 ماه گذشته از سال جاری در آزمون استاندارد و کتبی آموزش فنی و حرفه ای شرکت کردند.

- محمد جوادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در 10 ماه گذشته از سال جاری، تعداد 580 نفر از زندانیان در دوره های آموزش فنی و حرفه ای ثبت نام کرده و تاکنون 310 نفر موفق به اخذ گواهینامه آموزشی شده اند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با بیان اینکه 85 دوره آموزشی در 10 ماه گذشته از سال جاری برای زندانیان برگزار شده است، اظهار داشت: هم اکنون 13 دوره زود بازده از جمله سرویس و نگهداری خودرو بنزینی، تلقیح مصنوعی ملکه زنبور عسل، تولید کننده زنبور عسل، مدیریت پرورش گل در گلخانه، پرورش ماهی قزل آلا در استخر، قالیبافی، آشپزی سنتی، دستیار چمن کار، عکاسی، برق کار ساختمان، پیرایشگری مردانه، آرایشگری زنانه و نقشه کشی ساختمان پس از نیازسنجی آموزشی صورت گرفته و در ابتدای سال در سطح زندان های استان در حال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد : سال گذشته نیز یک هزار و 591 نفر در کلاس های مختلف حرفه آموزی ثبت نام کردند و 800 نفر توانستند با طی دوره های آموزشی و شرکت در آزمون، گواهی مهارت دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

580 زندانی در آزمون های فنی و حرفه ای شرکت کردند

580 زندانی در آزمون های فنی و حرفه ای شرکت کردند