مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-27ورزشي

مربیگری پایان رأفت در دوران بی پولی باشگاه شهرداری آستارا


رییس هیأت مدیره باشگاه شهرداری آستارا گفت: مربیگری پایان رأفت به دوران بی پولی باشگاه شهرداری آستارا خورده است.

- ایسنا/گیلان رییس هیأت مدیره باشگاه شهرداری آستارا گفت: مربیگری پایان رأفت به دوران بی پولی باشگاه شهرداری آستارا خورده است.

آرش بابلیان، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هزینه این تیم در لیگ آزادگان بسیار زیاد است و از ابتدای فصل تا این لحظه، بالغ بر 17 میلیارد ریال فاکتور به دست هیأت مدیره رسیده است.

وی با بیان اینکه بقای شهرداری آستارا در لیگ آزادگان و یا در سطوح بالای فوتبال کشور، زمینه ساز توسعه و رشد فوتبال شهرستان و کشف استعدادهای جدید است، ادامه داد: ضمن تشکر از زحمات حسن اشجاری، باید بگویم که قرارداد پایان رأفت با این باشگاه به دوران بی پولی تیم خورده است.

وی با تأکید بر اینکه ما برای نیم فصل هیچ انتظاری را از سرمربی تیم نداریم، افزود: با توجه به هزینه های بالای تیم، لطفا مسئولان به وعده های خود عمل کنند.

بابلیان با اشاره به اینکه رأفت یکی از پرافتخارترین های فوتبال کشور است، خاطرنشان کرد: وی تاکنون هیچ رقمی را دریافت نکرده و در ابتدا خواستار پرداخت حقوق بازیکنان است.

وی از پرداخت 20 درصد مطالبات بازیکنان در فصل جاری خبر داد و تصریح کرد: هزینه های تیم در دسته اول باشگاه های کشور از 700 میلیون ریال ماهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیگری پایان رأفت در دوران بی پولی باشگاه شهرداری آستارا

مربیگری پایان رأفت در دوران بی پولی باشگاه شهرداری آستارا