مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-27سياسي

ویژه برنامه های صدا و سیمای البرز در دهه فجر


صدا و سیمای البرز ویژه برنامه های صدا وسیما را در حوزه های رادیو، تلویزیون، خبر و فضای مجازی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صدا و سیمای البرز ویژه برنامه های صدا و سیما را در حوزه های رادیو، تلویزیون، خبر و فضای مجازی اعلام کرد.

این برنامه ها به شرح زیر است: در حوزه رادیو: جشن پیروزی عنوان ویژه برنامه ای رادیویی است که در ایام مبارک دهه فجر از ساعت 17 الی 18:30 به روی آنتن می رود.

نمایش رادیویی با موضوع مبارزات آیت الله طالقانی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان از ساعت 10 الی 11 در ایام دهه فجر در برنامه صدای انقلاب از رادیو البرز و معرفی دستاوردهای علمی انقلاب روزهای فرد از ساعت 12:45 الی 13 با عنوان ابزار اقتدار و پخش سرودهای دوران انقلاب در برنامه آوای پیروزی همچنین ویژه برنامه شکوه پیروزی در روز 22 بهمن از ساعت 8:30 الی 12:30 به صورت زنده و مستقیم همراه شنونده های البرزی خواهد بود.

داستان های پیروزی در برنامه کتاب شب و رادیو باز که به معرفی برنامه های صدا و سیما به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد.

در حوزه تلویزیون: ویژه برنامه طلوع امید با بخش هایی از جمله دعوت از میهمانان هنرمند، گزارش های مردمی، راویان انقلاب، دستاوردها و روز شمار انقلاب از روز یکشنبه 12 بهمن هر شب به طور زنده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های صدا و سیمای البرز در دهه فجر

ویژه برنامه های صدا و سیمای البرز در دهه فجر