مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-27اقتصادي

از لیموترش محلی تا پرتقال والنسیا؛ فصل برداشت مرکبات خوزستان


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: میزان محصول تولیدی باغات مرکبات خوزستان در سال گذشته 85 هزار تن بوده است و امسال نیز پیش بینی می شود 95 هزارتن مرکبات از این باغات برداشت شود.

- از لیموترش محلی تا پرتقال والنسیا؛ فصل برداشت مرکبات خوزستان ایسنا/خوزستان مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: میزان محصول تولیدی باغات مرکبات خوزستان در سال گذشته 85 هزار تن بوده است و امسال نیز پیش بینی می شود 95 هزارتن مرکبات از این باغات برداشت شود.

محمد حسنی نسب در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان سطوح زیر کشت باغات مرکبات استان خوزستان ‏اظهار کرد: سطوح باغبانی استان خوزستان از جمله نخیلات، مرکبات، سایر باغات، گلخانه و گیاهان دارویی شامل حدود 62 هزار هکتار است که از این میزان، حدود 392 هزار تن انواع محصولات در سال 98 برداشت شد.

وی با اشاره به وضعیت باغات مرکبات خوزستان افزود: سطح باغات مرکبات 8 هزار و 900 هکتار است که عمدتاً در شهرهای دزفول، شوش، اندیمشک، شوشتر، ایذه و باغملک هستند و حدود 3 هزار بهره بردار نیز در حوزه مرکبات خوزستان فعالیت دارند.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: میزان محصول تولیدی باغات مرکبات خوزستان در سال گذشته 85 هزار تن بوده است و امسال نیز پیش بینی می شود 95 هزارتن مرکبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لیموترش محلی تا پرتقال والنسیا؛ فصل برداشت مرکبات خوزستان

از لیموترش محلی تا پرتقال والنسیا؛ فصل برداشت مرکبات خوزستان