مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-27اقتصادي

ایجاد سازوکار جدید برای پرداخت خسارت سرمازدگی باغات


در پی تعیین ساز و کاری برای پرداخت خسارت سرمازدگی به کشاورزان و باغداران هستیم تا بخشی از مشکلات ایجاد شده در این زمینه کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل نجار در بازدید از باغ های مرکبات خسارت دیده از سرما در شهرستان داراب افزود: در قانون اعتبار صندوق توسعه، بیمه محصولات کشاورزی پیش بینی شده و دولت امسال 2 هزار و 500 میلیارد تومان به این صندوق کمک کرده است.

وی اظهار داشت: در مذاکره با قائم مقام صندوق بیمه محصولات کشاورزی از او خواسته شد تا به سرعت غرامت محصولات باغ ها و مزارع زیر پوشش بیمه که خسارت دیده اند، پرداخت شود.

نجار اضافه کرد: با کمک دولت از سال 98 تا کنون 6 هزار میلیارد تومان استمهال (مهلت دهی) تسهیلات بانکی دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث انجام شده است از این رو بر اساس بند خ ماده 33 قانون برنامه ششم امیدواریم بتوانیم اعتبار لازم را از دولت تأمین کنیم و استمهال تسهیلات افراد خسارت دیده از سرمازدگی صورت بگیرد.

وی، با بیان اینکه پیگیری تخصیص اعتبار لازم برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به منظور جبران بخشی از خسارت ها و احیای باغ های آسیب دیده در دستور کار است، گفت: ضمن تلاش برای پرداخت کمک های بلاعوض به خسارت دیدگان از سرما، از آنجایی که برای پرداخت کمک های بلاعوض یک منبع قانونی نداریم به دنبال آن هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سازوکار جدید برای پرداخت خسارت سرمازدگی باغات

ایجاد سازوکار جدید برای پرداخت خسارت سرمازدگی باغات