مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-27اقتصادي

نخستین دستور کار رییس جدید سازمان بورس


رییس جدید سازمان بورس در حالی جلسه هماهنگی با حقوقی ها را در نخستین دستور کار خود قرار داده است که پیش تر اعلام کرد بود رفتارهای هیجانی برخی سهامداران خرد تعادل بازار را به هم می زند و باعث کاهش قیمت ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، روز گذشته در حالی پس از حواشی بسیار رییس جدید سازمان بورس از معاونت اقتصادی وزارت اقتصاد آمد که بر اساس شنیده ها محمدعلی دهقان دهنوی رییس جدید سازمان بورس صبح امروز(چهارشنبه) جلسه هماهنگی با حقوقی ها را در نخستین دستور کار خود قرار داده و این جلسه در حال برگزاری است.

شایان ذکر است یکی از انتقادات جدید به رییس جدید سازمان بورس در حالی عدم اشراف وی به بازار سرمایه عنوان می شود که دهقان دهنوی در معدود اظهار نظرات بورسی خود، در شهریورماه امسال در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد آینده اقتصاد ما با بازار سرمایه گره خورده است و با ابزار اوراق تبعی و اوراق خزانه و بازارگردانی سهامداران نباید نگران نوسانات بازار سرمایه باشند.

به گفته محمدعلی دهقان دهنوی در کشور ما بار اصلی تامین مالی بر دوش بانک ها بوده، اما اکنون ما انتخاب کرده ایم که بازار سرمایه را به عنوان تامین کننده مالی اقتصاد کشور حمایت کنیم و توسعه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دستور کار رییس جدید سازمان بورس

نخستین دستور کار رییس جدید سازمان بورس