مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-27اقتصادي

توزیع19 هزار بسته غذایی بین کودکان مبتلا به سوء تغذیه استان سمنان


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از توزیع 19 هزار بسته غذایی بین کودکان مبتلا به سوء تغذیه استان طی 10 ماهه نخست سال جاری و با هدف مقابله با فقر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، درباره تعداد کودکان دچار سو تغذیه شناسایی شده از سوی کمیته امداد در سطح استان سمنان، افزود: یک هزار و 875 کودک مبتلابه سوءتغذیه در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که بسته های مذکور بین خانواده های آنان توزیع می شود.

معاون کمیته امداد استان سمنان از ارائه خدمات حمایتی به صورت مشارکتی نیز خبر داد و ابراز داشت: در کنار بسته های ارزاق، ماهانه به صورت میانگین 120 هزار تومان بن کارت خرید تغذیه به خانواده این کودکان ارائه می شود تا با آن شیرخشک و مواد غذایی مربوط به نوزادان تهیه شود.

تقوی گفت: والدین کودکان مبتلابه سوءتغذیه از طریق این بن کارت می توانند مواد غذایی موردنیاز کودکان خود را از فروشگاه های طرف قرارداد با کمیته امداد تهیه کنند.

وی با بیان اینکه کمک به رفع سوءتغذیه کودکان یک طرح مشارکتی و حمایتی بین وزارت بهداشت و کمیته امداد است، گفت: بخشی از کمک های مردمی و خیران در راستای تأمین هزینه های این امر مهم مصرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع19 هزار بسته غذایی بین کودکان مبتلا به سوء تغذیه استان سمنان

توزیع19 هزار بسته غذایی بین کودکان مبتلا به سوء تغذیه استان سمنان