مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-27بين الملل

سازمان ملل همچنان نگران موضوع تجارت یمن است


سخنگوی سازمان ملل تاکید کرد، این سازمان همچنان نگرانی هایی را می شنود که کمپانی ها قصد دارند تجارت و تعامل خود با یمن را به رغم تصمیم آمریکا برای مجوز دادن به تمامی معاملات با جنبش حوثی ها لغو کنند و یا آنها را به حالت تعلیق درآورند چرا که این اقدام تردیدها .

- سخنگوی سازمان ملل تاکید کرد، این سازمان همچنان نگرانی هایی را می شنود که کمپانی ها قصد دارند تجارت و تعامل خود با یمن را به رغم تصمیم آمریکا برای مجوز دادن به تمامی معاملات با جنبش حوثی ها لغو کنند و یا آنها را به حالت تعلیق درآورند چرا که این اقدام تردیدها و بلاتکلیفی های اساسی را حل نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، همزمان با اینکه واشنگتن در تصمیم دولت دونالد ترامپ برای طبقه بندی جنبش حوثی ها به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی بازنگری می کند، آمریکا روز دوشنبه تمامی معاملات از جمله معاملات مشمول جنبش حوثی های یمن را برای ماه آتی تایید کرد.

استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل گفت: با توجه به اینکه میلیون ها تن از مردم یمن در خطر قحطی قرار دارند، این کشور حتی تاب تحمل یک توقف موقت در فعالیت های تجاری را ندارد و هنوز مشخص نیست که این مجوز جدید از این نوع اختلال ها جلوگیری خواهد کرد یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل همچنان نگران موضوع تجارت یمن است

سازمان ملل همچنان نگران موضوع تجارت یمن است