مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-27بين الملل

الحوثی: تحریم حمایت نظامی از عربستان بهتر از معافیت تحریمی یک ماهه برای انصارالله است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد علی الحوثی رییس شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن دیشب در توییتی نوشت که دولت آمریکا باید ارسال سلاح، - عضو ارشد شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن خواستار تحریم حمایت نظامی و تسلیحاتی عربستان شد و اعلام کرد که اموال جمع آوری شده وزارت خزانه داری آمریکا، بهای قتل و کشتار کودکان و زنان و ویرانی یمن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد علی الحوثی رییس شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن دیشب در توییتی نوشت که دولت آمریکا باید ارسال سلاح، جنگنده و حمایت لجستیکی از عربستان و ائتلاف متجاوز به یمن را تحریم کند.

وی در ادامه با اشاره به تصمیم وزارت خزانه داری آمریکا درباره مجوز مبادلات با انصارالله تا 26 فوری (8 اسفندماه) گفت: تحریم حمایت نظامی از عربستان بهتر از صدور معافیت تحریمی یک ماهه برای جنبش انصارالله است.

محمد علی الحوثی تصریح کرد: اموال و دارایی که وزارت خزانه داری آمریکا جمع آوری کرده است، بهای تروریسم ائتلاف آمریکایی-سعودی-اماراتی علیه یمن و کشتار و قتل کودکان و زنان یمنی و ویرانی و قحطی در این کشور است.

وزارت خزانه داری آمریکا دوشنبه شب به وقت تهران اعلام کرد که برای بخشی از تحریم های دولت این کشور علیه جنبش انصارالله یمن معافیت یک ماهه صادر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحوثی: تحریم حمایت نظامی از عربستان بهتر از معافیت تحریمی یک ماهه برای انصارالله است

الحوثی: تحریم حمایت نظامی از عربستان بهتر از معافیت تحریمی یک ماهه برای انصارالله است