مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-27بين الملل

هشدار سازمان ملل درباره تهدید شهرک سازی ها برای صلح خاورمیانه


فرستاده سازمان ملل به خاورمیانه تاکید کرد که شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین غیرقانونی بوده و راهکار تشکیل دو کشور را از بین می برد.

- فرستاده سازمان ملل به خاورمیانه تاکید کرد که شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین غیرقانونی بوده و راهکار تشکیل دو کشور را از بین می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، تور وینسلند، فرستاده سازمان ملل به خاورمیانه در سخنرانی در جلسه شورای امنیت از رژیم صهیونیستی خواست تا شهرک سازی های خود را در اراضی اشغالی از جمله قدس شرقی متوقف کند.

این فرستاده نروژی تصریح کرد که اعضای کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه خواهان بازگشت فلسطینی ها و اسراییلی ها در آینده ای نزدیک به میز مذاکرات واقعی هستند.

وی گفت که تصمیم دارد به صحبت صریح با تمامی طرف ها ادامه دهد و فلسطینی ها و اسراییلی ها را برای تلاش به سمت صلح ترغیب کند و اینکه هیچ گام یکجانبه ای را اتخاذ نکنند و شرایط مناسبی را برای گفتگو فراهم کنند.

وینسلند عنوان داشت: نباید هدف خود را فراموش کنیم که همان ارائه حمایت به تمامی فلسطینی ها و اسراییل برای حل نزاع میان خود و پایان دادن به اشغالگری ها و تحقق راهکار تشکیل دو کشور در کنار یکدیگر در امنیت و صلح بر اساس مرزهای قبل از 1967 و قانون بین المللی و قطعنامه های ذی ربط سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان ملل درباره تهدید شهرک سازی ها برای صلح خاورمیانه

هشدار سازمان ملل درباره تهدید شهرک سازی ها برای صلح خاورمیانه