مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-27سياسي

نشست کتابخوان و محفل ادبی شعر خوانی «امام رضا (ع)» برگزار می شود


نشست کتاب خوان و محفل ادبی شعرخوانی مجازی حضرت امام رضا (ع) کتابداران و خادمیاران آستان قدس رضوی به همت کتابخانه های عمومی رودسر در مشهد برگزار می شود.

- رشت- نشست کتاب خوان و محفل ادبی شعرخوانی مجازی حضرت امام رضا (ع) کتابداران و خادمیاران آستان قدس رضوی به همت کتابخانه های عمومی رودسر در مشهد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست کتاب خوان و محفل ادبی شعرخوانی مجازی حضرت امام رضا (ع) کتابداران و خادمیاران آستان قدس رضوی برگزار می شود.

این نشست فردا (پنجشنبه) به همت کتابخانه های عمومی شهرستان رودسر، با همکاری کانون کتاب و کتابخانه آستان قدس رضوی با حضور کتابدارانی از هشت استان کشور در مشهد مقدس برگزار می شود.

در این نشست های جداگانه که با هماهنگی کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان رودسر و با نقش آفرینی کتابداران و خادمیارانی از هشت استان کشور برگزار می شود، هشت عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس معرفی و با علاقمندان به کتاب و کتابخوانی به اشتراک درخواهد آمد.

همچنین در نشست دیگری که به میزبانی کتابخانه عمومی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد، جمعی از کتابداران با خوانش اشعاری در مدح و ثنای حضرت ثامن الحجج آن را به پیشگاه نورانی و ملکوتی آن حضرت تقدیم خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کتابخوان و محفل ادبی شعر خوانی «امام رضا (ع)» برگزار می شود

نشست کتابخوان و محفل ادبی شعر خوانی «امام رضا (ع)» برگزار می شود