مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-27اقتصادي

سرانه درآمد 60 هزار تومانی هر مازندرانی در روز


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، درآمد سرانه هر مازندرانی را روزانه 60 هزار تومان و درماه یک میلیون و 800 هزار تومان اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مفید غلامی راد صبح چهارشنبه در شورای رهبری توسعه در ساری با اشاره به درآمد 60 هزار تومانی هر مازندرانی اظهار داشت: شاخص اندازه دولت در استان مازندران در بعد تولید ناخالص داخلی و اعتبارات استانی مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به منابع آورده دولت در استان مازندران گفت: از سال 90 تا 94 شاهد رشد اندازه دولت در استان بودیم و نسبت بودجه جاری به بودجه کل نشان می دهد که بودجه جاری هر سال افزایش می یابد و بیشتر به سمت اعتبارات هزینه ای پیش می رویم.

وی با عنوان اینکه در سال های گذشته منابع نفتی زیادی نداشتیم، گفت: بیشتر منابع از محل درآمدهای غیرمالیاتی بود زیرا باید این درآمدها صرف امور جاری شود.

غلامی راد با اظهار اینکه بین بهره وری و کارایی رابطه ای مستقیم وجود دارد، گفت: اگر این دو عامل با هم باشد، بهره وری در دستگاه ها افزایش می یابد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران ادامه داد: توسعه از طریق بهبود بهره وری ایجاد می شود و بیش از 50 درصد توسعه صندوق ها از طریق رشد بهره وری صورت می گیرد و طبق برنامه توسعه قرار بود 30 درصد توسعه از طریق افزایش عوامل بهره وری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه درآمد 60 هزار تومانی هر مازندرانی در روز

سرانه درآمد 60 هزار تومانی هر مازندرانی در روز