مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-27اقتصادي

دشواری ها و نگرانی های نمایشگاه مجازی کتاب


مسئول فروشگاه نشر بدرقه جاویدان از دشواری های نمایشگاه مجازی کتاب، نگرانی برای صحیح و سالم رسیدن سفارش ها به دست خریداران و فروش فروشگاه این نشر در روزهای اخیر که حتی از فروش در نمایشگاه مجازی کتاب هم بیشتر بوده می گوید.

- مسئول فروشگاه نشر بدرقه جاویدان از دشواری های نمایشگاه مجازی کتاب، نگرانی برای صحیح و سالم رسیدن سفارش ها به دست خریداران و فروش فروشگاه این نشر در روزهای اخیر که حتی از فروش در نمایشگاه مجازی کتاب هم بیشتر بوده می گوید.

سعید علمی در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب و فروش نشر بدرقه جاویدان در این رویداد اظهار کرد: از همان روز اول نمایشگاه (چهارشنبه، یکم بهمن ماه) سایت عملا از حدود ساعت سه قطع شد تا این که در روز پنج شنبه (دوم بهمن ماه) حدود ساعت 12 ظهر مجددا وصل شد؛ یعنی حدودا 18، 19 ساعت سایت نمایشگاه کتاب کاملا قطع بود.

پس از آن هم برای مشتری هایی که می خواستند خرید کنند، مدام قطع و وصل می شد و آن ها به راحتی نمی توانستند خریدشان را انجام دهند.

او ادامه داد: حتی تعدادی از مخاطبان ما چه در تهران و چه در شهرستان ها با ما تماس می گرفتند و از این بابت گله مند و ناراحت بودند و ما به آنان می گفتیم، این مشکل از راه اندازی سایت است و دست ما نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشواری ها و نگرانی های نمایشگاه مجازی کتاب

دشواری ها و نگرانی های نمایشگاه مجازی کتاب