مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-27سياسي

تشکیل هنگ امداد طبیعت در استان فارس


طی تفاهم نامه سازمان بسیج سازندگی استان فارس با همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری استان در راستای هدایت، به کارگیری و آموزش نیرو های مورد نیاز متناسب با طرح ها و پروژه های مشترک هنگ امداد طبیعت راه اندازی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در راستای همکاری در اجرای پروژه های اصلاحی، احیایی، توسعه ای، آبخیزداری و حفاظتی منابع طبیعی ، تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان بسیج سازندگی استان فارس به امضا رسید.

در این تفاهم نامه که به امضا اسماعیل قزل سفلی، رییس بسیج سازندگی استان فارس و عبدالحسن صمد نژاد، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس رسیده است، مشارکت در اجرای پروژه های حفاظتی حوزه منابع طبیعی با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادگر بسیجی با هدف اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر برپایی نهضتی فراگیر جهت سرسبزی کشور و و تسهیلگران سازمان بسیج سازندگی از جمله اهداف مورد اشاره در تفاهم نامه پشگیری و حفاظتی سازمان بسیج سازندگی استان فارس با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس است.

طی این تفاهم نامه سازمان بسیج سازندگی استان فارس با همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری استان در راستای هدایت، به کارگیری و آموزش نیرو های مورد نیاز متناسب با طرح ها و پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هنگ امداد طبیعت در استان فارس

تشکیل هنگ امداد طبیعت در استان فارس