مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-27ورزشي

تجهیز 221 خانه ورزش روستایی/ سرانه فضای ورزشی کرمان، منطبق با متوسط کشور


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به زیرساخت های ورزشی استان گفت: 160 هزار متر طی دو سال اخیر فضای ورزشی افتتاح شد و با بهره برداری این فضاها سرانه ورزشی استان کرمان منطبق با سرانه ورزشی کشور شد.

- میثم پاریزی صبح امروز هشتم بهمن ماه در شورای عالی ورزش و جوانان استان کرمان اظهار کرد: 1000 هیات ورزشی در سطح استان کرمان وجود دارد و 41 تیم ورزشی در سطح لیگ های برتر کشور داریم.

وی از زیرساخت های ورزشی استان سخن به میان آورد و افزود: 160 هزار متر طی دو سال اخیر فضای ورزشی افتتاح شد و با بهره برداری این فضاها سرانه ورزشی استان کرمان منطبق با سرانه ورزشی کشور شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به طرح های مشارکتی این اداره کل با بخش خصوصی و سایر ارگان ها اظهار کرد: باید شرکت های بزرگ استان نگاه توسعه متوازن به کل استان داشته باشند که برخی از این شرکت ها در این راستا گام برداشته اند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و لغو بازی های المپیک و پارا المپیک 2020 اظهار کرد: این بازی ها در سال میلادی جدید برگزار می شود و امیدواریم که شرکت های بزرگ صنعتی از نمایندگان استان در این بازی ها حمایت لازم را انجام دهند.

پاریزی بیان کرد: تفاهمنامه ای بین اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری کرمان منعقد می کنیم تا بتوانیم از ظرفیت شهرداری ها نیز در این زمینه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 221 خانه ورزش روستایی/ سرانه فضای ورزشی کرمان، منطبق با متوسط کشور

تجهیز 221 خانه ورزش روستایی/ سرانه فضای ورزشی کرمان، منطبق با متوسط کشور