مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-27پزشكي

زنجانی ها به ثبات روند کرونا دلخوش نکنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اکنون روند بیماری کرونا از روند نزولی خود خارج و ثابت شده که نگران کننده است، بنابراین زنجانی ها برای پیشگیری از شیوع پیک چهارم این بیماری پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اکنون روند بیماری کرونا از روند نزولی خود خارج و ثابت شده که نگران کننده است، بنابراین زنجانی ها برای پیشگیری از شیوع پیک چهارم این بیماری پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

پرویز قزلباش شامگاه دیروز (7 بهمن ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در رابطه با روند بیماری کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: همچنان روند بیماری کرونا در استان نزولی بوده ولی در هفته های اخیر این روند ثابت و خطی شده و در شرایط مشابه، اواخر اردیبهشت ماه و اوایل خردادماه قرار داریم.

وی با بیان اینکه روند سرپایی کرونا در هفته های اخیر ثابت شده و کاهشی نیست و نیازمند انجام اقدامات جدی برای تبدیل کردن روند ثابت به نزولی هستیم، افزود: در مجموع در هفته دوم دی ماه 5998 نفر، هفته سوم دی ماه 6875 نفر و هفته چهارم دی ماه 4125 نفر به مراکز سرپایی کووید - 19 استان مراجعه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها به ثبات روند کرونا دلخوش نکنند

زنجانی ها به ثبات روند کرونا دلخوش نکنند