مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-27سياسي

خروج از بن بست ارتباطاتی و تدوین استراتژی جدید ملی مهمترین محورهای پیام «رحمان»


مهار کرونا، خروج از بن بست ارتباطاتی، تدوین استراتژی جدید ملی مبارزه با تروریسم از جمله مهم ترین نکات پیام «رحمان» به پارلمان تاجیکستان در سال 2021 میلادی است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان در پیام سالانه خود به پارلمان این کشور به مهار کرونا، خروج از بن بست ارتباطاتی، تدوین استراتژی جدید ملی مبارزه با تروریسم به عنوان مهم ترین دستاوردهای سال 2020 اشاره کرد.

رییس جمهور تاجیکستان طی پیام سالانه خود به مهم ترین دستاوردها و مشکلات این کشور در سال گذشته میلادی و همچنین اقدامات و برنامه های دولت برای سال 2021 پرداخت.

مهار کرونا در تاجیکستان وی در بخشی از پیام خود به مجلس نمایندگان و مجلس ملی تاجیکستان در مورد عدم وجود کرونا در این کشور خبر داد.

رحمان در این مورد گفت: امروز ما شکرگزاریم که از ابتدای ژانویه سال جاری تاکنون هیچ موردی ابتلا به کرونا در کشور ثبت نشده است، یعنی من با اطمینان اعلام می کنم که کووید 19 در تاجیکستان وجود ندارد.

با این وجود، رحمان بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، از ماسک و مواد ضد عفونی کننده تاکید کرد.

خروج از بن بست ارتباطاتی رییس جمهور تاجیکستان همچنین از دستیابی به یکی از اهداف استراتژیک این کشور، یعنی خروج از بن بست ارتباطاتی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج از بن بست ارتباطاتی و تدوین استراتژی جدید ملی مهمترین محورهای پیام «رحمان»

خروج از بن بست ارتباطاتی و تدوین استراتژی جدید ملی مهمترین محورهای پیام «رحمان»