مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:152021-01-27اقتصادي

معافیت حق بیمه کارفرمایان به شرط جذب فارغ التحصیلان!


کارفرمایانی که از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی نیروی کار جدید جذب کنند، دو سال از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما معاف خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح مشوق بیمه کارفرمایی با هدف تحرک بخشی به بازار کار، حمایت از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا و ترغیب کارفرمایان کارگاه های تولیدی و خدماتی به استفاده از نیروی کار جدید تهیه و از سوی وزارت کار ابلاغ شده است.

وزارت کار در راستای اجرای ماده 71 قانون برنامه ششم توسعه، معافیت کارفرمایان از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما را در قبال به کارگیری نیروی کار جدید از بین دانش آموختگان دانشگاهی جوان در دستور کار قرار داده است.

بر اساس شیوه نامه اجرایی طرح مشوق بیمه کارفرمایی، حق بیمه سهم کارفرما برای بکارگیری هر تعداد نیروی جدید دانش آموخته دانشگاهی به مدت 2 سال توسط وزارت کار پرداخت و به حساب کارفرما واریز می شود.

برای بهره مندی از مزایای این طرح، کارفرمایان باید دارای مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور، مجوز فعالیت از دستگاهای اجرایی ذیربط و کد کارگاهی تامین اجتماعی باشند و در سامانه مشوق بیمه ای وزارت کار به نشانی Moshavegh.

mcls.

gov.

ir ثبت نام کنند.

تمام کارگاههای خصوصی و تعاونی فعال که مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور را داشته باشند می توانند تحت پوشش طرح مشوق بیمه ای سهم کارفرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت حق بیمه کارفرمایان به شرط جذب فارغ التحصیلان!

معافیت حق بیمه کارفرمایان به شرط جذب فارغ التحصیلان!