مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-27ورزشي

هافبک استقلال در فهرست خرید پرسپولیس؛ بعد از برانکو، یحیی گل محمدی او را می خواهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزی که محمود فکری اعلام کرد به طور قطع در نیم فصل تغییراتی خواهیم داشت بیشتر نگاه ها به سوی فرشید باقری چرخید؛ - هافبک استقلال در فهرست خرید پرسپولیس؛ بعد از برانکو، یحیی گل محمدی او را می خواهد به نظر می رسد با توجه به محدودیت بازیکن در نیم فصل و مشکلاتی که سرخ ها در تیم خود دارند و عمیقاً از فقدان بازیکن و گزینه مناسب رنج می برند فرشیدباقری راهی باشگاه رقیب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزی که محمود فکری اعلام کرد به طور قطع در نیم فصل تغییراتی خواهیم داشت بیشتر نگاه ها به سوی فرشید باقری چرخید؛ بازیکنی که در نیم فصل اول لیگ بیستم روز های خوبی را سپری نکرد و عوامل متعدد دست به دست هم داد تا نتواند همچون همیشه در ترکیب تیمش ایفای نقش کند.

گرایش فکری به هافبک های جدید و جایگاه ثابتی که ریگی در ترکیب استقلال دارد و برخی عملکرد های ضعیف از سوی باقری در لیگ بیستم همگی سبب شد تا این بازیکن به کلی از تفکرات سرمربی استقلال خارج شود و به نفر اول لیست خروجی های تیمش بدل گردد.

علاوه بر آن باقری در تمرینات روز های اخیر نیز حضور نداشته که این نشان می دهد در فاصله دو بازی مانده تا شروع نقل و انتقالات (تیم های لیگ برتری بعد از بازی 15 می توانند نقل و انتقالات انجام دهند) خروج او از ترکیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هافبک استقلال در فهرست خرید پرسپولیس؛ بعد از برانکو، یحیی گل محمدی او را می خواهد

هافبک استقلال در فهرست خرید پرسپولیس؛ بعد از برانکو، یحیی گل محمدی او را می خواهد