مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-27سياسي

مرکز نوآوری و پیشرفت منطقه ای برکت در دانشگاه کردستان افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز نوآوری و پیشرفت منطقه ای برکت با حضور محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و روح الله اکبری، - مرکز نوآوری و پیشرفت منطقه ای برکت با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مشاور مدیرعامل بنیاد برکت در مرکز پیشرفت منطقه ای در دانشگاه کردستان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز نوآوری و پیشرفت منطقه ای برکت با حضور محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و روح الله اکبری، مشاور مدیرعامل بنیاد برکت در مرکز پیشرفت منطقه ای و استاندار کردستان در دانشگاه کردستان افتتاح شد.

مشاور مدیرعامل بنیاد برکت در مرکز پیشرفت منطقه ای در آیین افتتاح این مرکز گفت: قرار است در این مرکز فعالیت هایی پیرامون ارتباط جامعه و دانشگاه در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رفع کولبری انجام شود.

اکبری با بیان اینکه این کار با استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان انجام می شود، اضافه کرد: در آغاز به کار این مرکز، 800 استاد و نخبه برای مشارکت اعلام آمادگی کرده و در حال حاضر 10 نفر شروع به فعالیت کرده اند.

مشاور مدیرعامل بنیاد برکت در مرکز پیشرفت منطقه ای با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار و حفظ کرامت انسانی افراد کولبر از جمله اهداف ایجاد این مرکز است، یادآور شد: افراد مستقر در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری و پیشرفت منطقه ای برکت در دانشگاه کردستان افتتاح شد

مرکز نوآوری و پیشرفت منطقه ای برکت در دانشگاه کردستان افتتاح شد