مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-27اقتصادي

لزوم توجه به مزیت های کسب و کار خانگی


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بویراحمد گفت: کسب و کار خانگی در منزل توسط اعضای خانواده می تواند به حذف هزینه های اجاره ، رهن و ایاب و ذهاب افراد کمک کند.

- رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بویراحمد عنوان کرد لزوم توجه به مزیت های کسب و کار خانگی ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بویراحمد گفت: کسب و کار خانگی در منزل توسط اعضای خانواده می تواند به حذف هزینه های اجاره ، رهن و ایاب و ذهاب افراد کمک کند.

مسعود شجاعی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: عوامل مؤثر در توسعه مشاغل خانگی انگیزه متقاضیان، عوامل فرهنگی، اقتصادی شرایط بازار و سیاست دولت است که می تواند به پیشبرد مشاغل خانگی و توسعه آن کمک کند.

وی افزود: دولت مکلف است قوانین و مقررات مربوط به موضوعات کسب وکار را شناسایی، اصلاح و تدوین کند و دستگاه های دولتی باید آن را عملکرد خود قرار دهند و باید این قوانین جهت افزایش بهبود تولیدات خانگی، گسترش آن و تسهیل نمودن دسترسی به بازار فروش باشد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی اعطای تسهیلات و ایجاد شبکه دسترسی به بازار فروش محصولات از جمله برنامه هایی است که به توسعه مشاغل خانگی کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به مزیت های کسب و کار خانگی

لزوم توجه به مزیت های کسب و کار خانگی