مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-27بين الملل

هلاکت تروریست های عامل حمله به اتوبوس نظامیان سوری


یگان هایی از ارتش سوریه گروه تروریستی را که طی روزهای اخیر به چند اتوبوس غیرنظامیان و نظامیان در مسیر دیر الزور- تدمر حمله کرده بود، به هلاکت رساند.

- یگان هایی از ارتش سوریه گروه تروریستی را که طی روزهای اخیر به چند اتوبوس غیرنظامیان و نظامیان در مسیر دیر الزور- تدمر حمله کرده بود، به هلاکت رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که در این عملیات که به هلاکت این گروه تروریستی انجامید، تعدادی از نیروهای ارتش سوریه نیز کشته و زخمی شدند.

یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه اعلام کرد که این عملیات بعد از پاکسازی صحرای مجاور با مسیر بین المللی دیر الزور- تدمر صورت گرفت و تحرکات تروریست ها میان دو منطقه الشولا و کباجب شناسایی شد و نیروهای ارتش آنها را هدف قرار داده و پنج تن از تروریست ها را به هلاکت رساندند و خودروی آنها را که مجهز به مسلسل سنگین بود، منهدم کردند.

سانا اعلام کرد، گروهی از تروریست هایی که در صحرای دیر الزور مستقر هستند، چندین بار به اتوبوس ها و خودروهای غیرنظامیان و نظامیان طی ماه جاری حمله کردند که آخرین مورد در دو روز گذشته بود و اتوبوس نظامیان در مسیر دیر الزور- تدمر در منطقه المالحه –الشولا در آماج تیراندازی تروریست ها از جنوب این مسیر قرار گرفت که این تروریست ها از منطقه التنف می آمدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت تروریست های عامل حمله به اتوبوس نظامیان سوری

هلاکت تروریست های عامل حمله به اتوبوس نظامیان سوری