مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 05:202021-01-27ورزشي

تلاش برای تغییر ذهنیت بازیکنان ملوان از سقوط به صعود


سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه حدود چهار ماه است که به عنوان سرمربی ملوان مشغول هستم، گفت: مشکل ترین کاری که تلاش کردم انجام دهم تغییر ذهنیت بازیکنان از ذهنیت سقوط به نگاه رو صعود و به بالای جدول بوده است.

- مازیار زارع امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مشکلاتش در مدت کوتاه مربیگری در ملوان اظهار کرد: در مدت چهار ماهی که به عنوان سرمربی در ملوان حضور دارم مشکل ترین کاری که تلاش کردم انجام دهم تغییر ذهنیت بازیکنان از ذهنیت سقوط به نگاه رو صعود و به بالای جدول بوده است.

وی با اشاره به باخت در مقابل شهرداری آستارا افزود: در بازی با شهرداری آستارا دونیمه متفاوت داشتیم چون نیمه اول برتری با تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا بود که این تیم توانست در این نیمه دو گل به ثمر برساند.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه بازی دو تیم کاملاً پایاپای بود، گفت: به هرحال در این دیدار شکست خوردیم و به طور حتم اگر در نیمه دوم از فرصت های خود استفاده مناسب می بردیم، نتیجه غیرازاین رقم می خورد ولی بااین وجود به مردم بندر آستارا بابت این پیروزی تبریک می گویم و از مردم بندرانزلی نیز بابت این شکست عذرخواهی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تغییر ذهنیت بازیکنان ملوان از سقوط به صعود

تلاش برای تغییر ذهنیت بازیکنان ملوان از سقوط به صعود