مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 04:552021-01-27اقتصادي

کارگاه های فرآوری محصولات کشاورزی در دالاهو ساماندهی می شود


کارگاه های فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی شهرستان باید ساماندهی و فعال شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کرم محمدی فرماندار دالاهو امروز به همراه کریمی مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان، میرزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و تعدادی از مدیران و کارشناسان این حوزه، از چند کارگاه فرآوری و بسته بندی منطقه ریجاب بازدید کردند.

تعدادی از مالکان این کارگاه ها و جمعی از باغداران منطقه، مشکلات و نارسایی ها و همچنین انتظارات خود را در این بازدید به مسئولان اعلام کردند.

میرزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دالاهو گزارشی از وضعیت تولیدات منطقه را ارائه و اظهار داشت: ریجاب قطب تولید زیتون، انجیر و ماهی استان کرمانشاه است و سالیانه بیش از 4 هزار تن انجیر خشک، بیش از 3 هزار تن زیتون و بیش از 6 هزار تن ماهی در این منطقه تولید می شود.

کرم محمدی فرماندار دالاهو، با اشاره به انبوه تولید زیتون،گردو، انجیر و منحصربه فرد بودن انجیر ریجاب و صادرات ده ها تنی به کشورهای اروپایی و عراق، ضمن تشکر از تلاش و سخت کوشی زنان و مردان این خطه از میهن اسلامی، اظهار داشت: اهالی ریجاب فداکاران عرصه تولید و اشتغال هستید و ما وظیفه داریم تا با تمام وجود در جهت برطرف کردن مشکلات فراروی آن ها تا حد توان تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های فرآوری محصولات کشاورزی در دالاهو ساماندهی می شود

کارگاه های فرآوری محصولات کشاورزی در دالاهو ساماندهی می شود