مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 19:352021-01-26سياسي

اختتامیه سومین جشنواره فصلی مطبوعات ایلام در روزهای آینده برگزار می شود


رییس خانه مطبوعات ورسانه های استان از برگزاری اختتامیه سومین جشنواره فصلی مطبوعات باحضور استاندار ایلام در روزهای آینده خبرداد و گفت: برنامه ریزی برای چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات آغاز شده است.

- سامی شهبازی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: جشنواره فصلی تابستان _پاییز 99با بخش ویژه کرونا که با حضور مطبوعات محلی،پایگاه های خبری ،خبرگزاری ها و نمایندگی مطبوعات سراسری به ایستگاه پایانی خود رسیده و اصحاب رسانه ی استان بیش از 520اثربه دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی ضمن تقدیر از نگاه ارزشمند صاحبان رسانه استان دراین مشارکت قابل توجه، گفت : در همه مراحل برگزاری جشنواره ، از نظرات و ایده های کاربردی مجمع عمومی خانه مطبوعات استفاده شد و این مهم به عنوان یک اصل در فرایندهای مختلف مورد بهره خواهد بود.

رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام با بیان اینکه افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی آثار و تولیدات رسانه ای استان ازجمله هداف برگزاری جشنواره های فصلی است، تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه ای وارتقاء کمی و کیفی آثار در بخش های مختلف و ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها را ازجمله اهداف دیگر جشنواره خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه سومین جشنواره فصلی مطبوعات ایلام در روزهای آینده برگزار می شود

اختتامیه سومین جشنواره فصلی مطبوعات ایلام در روزهای آینده برگزار می شود