مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 19:252021-01-26سياسي

اهتمام ویژه طلاب به علم اندوزی خواسته رهبری است


اهتمام ویژه طلاب به علم آموزی، خواست جدی رهبر معظم انقلاب است و باید با تقویت جایگاه علمی خود، نقش خود را در مساجد و بسیج مؤثرتر کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دوره فرزندان انقلاب با موضوع افکار و مطالبات رهبری که در مدرسه علمیه شیخ الاسلام و در جمع صمیمی طلاب این حوزه برگزار شد، اظهار کرد: گاهی جوانان حسرت حضور در دوران انقلاب و مبارزات علیه رژیم ستمشاهی را دارند در حالی که 22 بهمن 1357 آغاز انقلاب اسلامی است و شما عزیزان می توانید عظمت انقلاب اسلامی را دو چندان کنید.

وی با اشاره به مبارزات طلاب در مدرسه فیضیه قم در قیام 15 خرداد 1342 یادآور شد: در آن دوران چهار دیواری مدرسه فیضیه همه سرزمین انقلاب اسلامی بود که آن را هم گرفتند و پایگاه مبارزه علیه رژیم شاه از دست رفت.

امام جمعه قزوین افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور آزاد شد و برای ما جنگ و درگیری ایجاد کردند اما به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهدیم مرزهای جغرافیای دینی و مقاومت اسلامی به غزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن وسعت یافته است و مقاومت اسلامی بسیار توسعه یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه طلاب به علم اندوزی خواسته رهبری است

اهتمام ویژه طلاب به علم اندوزی خواسته رهبری است