مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 18:302021-01-26اقتصادي

اجازه تضییع حقوق مردم را به فروشگاه های زنجیره ای نمی دهیم


دادستان قزوین با بیان اینکه اجازه تضییع حقوق مردم را به فروشگاه های زنجیره ای نمی دهیم، گفت: برخورد قاطع دستگاه قضا با تخلفات می تواند بر کاهش آن مؤثر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمد قاسمی در پنجمین جلسه کمیته نظارت بر فرآیند عرضه و توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی که در سالن جلسات دادسرای عمومی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: اینکه هر فروشگاهی مجوز فعالیت بگیرد و با تخلف حقوق مردم را تضییع و ما صرفاً بیننده باشیم قابل قبول نیست.

وی افزود: بخشی از وقوع تخلفات در فروشگاه های زنجیره ای به دستگاه قضا و برخورد قاطع آن بر می گردد و اگر برخورد خوب و قاطعی صورت گیرد بدون شک شاهد تخلف نیز نخواهیم بود.

دادستان قزوین با اشاره به تعداد بالای فروشگاه های زنجیره ای که قارچ گونه در شهرها رشد کرده اند بیان کرد: باید از ظرفیت تعزیرات در این زمینه استفاده شود و از تخلفات متعدد این فروشگاه در کم فروشی، تخفیفات سوری و زد و بند با برخی تولیدکنندگان و غیره و تضییع بیش از پیش حقوق مصرف کنندگان جلوگیری شود.

وی با تاکید بر نتیجه دار بودن این جلسات اظهار کرد: این جلسات باید خروجی مفید داشته باشد و با توجه به شرایط اقتصادی فعلی نباید اجازه داد فشار مضاعفی به مردم وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تضییع حقوق مردم را به فروشگاه های زنجیره ای نمی دهیم

اجازه تضییع حقوق مردم را به فروشگاه های زنجیره ای نمی دهیم