مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 18:202021-01-26بين الملل

مقام آمریکا: سیاست بایدن حمایت از راه حل دو کشوری است


نماینده موقت آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد، سیاست بایدن در جهت حمایت از راه حل مورد توافق برای ایجاد تشکیل دو کشور اسراییل و فلسطین خواهد بود.

- نماینده موقت آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد، سیاست بایدن در جهت حمایت از راه حل مورد توافق برای ایجاد تشکیل دو کشور اسراییل و فلسطین خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ریچارد میلز، نماینده موقت آمریکا در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت که با محوریت مساله فلسطین امروز، سه شنبه برگزار شد، گفت، جو بایدن قصد دارد حمایت از فلسطینی ها را ازسربگیرد و گام هایی برای بازگشایی هیئت های دیپلماتیکی بردارد که دولت دونالد ترامپ تعطیل کرد.

او اضافه کرد: واشنگتن از اسراییل و فلسطین خواهد خواست گام های یک جانبه را که راه حل دو کشوری را سخت تر می کنند، کنار بگذارند.

آمریکا از راه حل دو کشوری برای زندگی اسراییلی ها و فلسطینی ها در کنار یکدیگر در صلح و امنیت حمایت می کند که از مولفه های تداوم برخودار باشد.

میلز تاکید کرد: آمریکا به ترغیب کشورهای دیگر برای عادی سازی روابط با اسراییل ادامه خواهد داد اما اذعان دارد که هیچ راه حلی جایگزین راه حل صلح بین اسراییل و فلسطین نیست.

بایدن در جریان کمپین انتخاباتی خود مخالفتش را با الحاق اراضی جدید فلسطینی به اسراییل اعلام کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام آمریکا: سیاست بایدن حمایت از راه حل دو کشوری است

مقام آمریکا: سیاست بایدن حمایت از راه حل دو کشوری است