مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 18:002021-01-26سياسي

برگزاری انتخابات 1400 نباید باعث تفرقه شود


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید باعث تفرقه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، محمدعلی نبی پور عصر امروز در آیین معارفه فرماندار قوچان در سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: بیش از 4 دهه از انقلاب اسلامی می گذرد و مردم شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر دادند که در قانون اساسی متبلور شده است و از اهداف عالی انقلاب نیز به شمار می آید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی استکبار و استبدادستیزی را دو محور اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر فشارهای متعددی توسط دولت مستکبر آمریکا به وسیله تحریم های سنگین وارد آمده که دلیل اصلی آن همین محور اساسی استکبارستیزی مردم ایران است.

وی یادآور شد: استقلال در شعار مردم به این معنا نبوده که نمی خواهیم با کشوری ارتباط برقرار کنیم بلکه می خواهیم خودمان سرنوشتمان را مشخص کنیم و در طول 40 سال گذشته هزینه های فراوانی داده ایم.

نبی پور با بیان اینکه مردم همچون سال های گذشته در مقابل تحریم ها ایستاده و امروز روزنه های از بین رفتن تحریم ها دیده می شود، گفت: جمهوری اسلامی همان استبدادستیزی است و مردم در 4 دهه قبل با ناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات 1400 نباید باعث تفرقه شود

برگزاری انتخابات 1400 نباید باعث تفرقه شود