مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 17:552021-01-26سياسي

مراسم میهمانی لاله ها در گلزارهای شهدا کردستان برگزار می شود


معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان، گفت: مراسم میهمانی لاله ها همزمان با سراسر کشور از تاریخ 16 بهمن ماه در کلیه گلزارهای سطح استان برگزار می شود.

- معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان: مراسم میهمانی لاله ها در گلزارهای شهدا کردستان برگزار می شود ایسنا/کردستان معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان، گفت: مراسم میهمانی لاله ها همزمان با سراسر کشور از تاریخ 16 بهمن ماه در کلیه گلزارهای سطح استان برگزار می شود.

سید محمد جلال زمانی امروز(7بهمن ماه) در نشست معاونین فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت دهه فجر، شعار دهه فجر چهل و دومین سالگرد را انقلاب اسلامی، ولایت پذیری و ایستادگی، پیشرفت و بالندگی عنوان کرد.

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر، افزود: مراسم میهمانی لاله ها همزمان با سراسر کشور از تاریخ 16 بهمن ماه در کلیه گلزارهای سطح استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان، به برگزاری یادواره ها اشاره و ذکر کرد: اجرای ویژه برنامه تجدید با امام خمینی(ره)، دیدار و سرکشی مسئولین و مقامات استانی از خانواده شهدا و ایثارگران، فجرآفرین و شهدای مدافع حرم، خانواده شهدای زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب استانی، شهرستانی و روستایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم میهمانی لاله ها در گلزارهای شهدا کردستان برگزار می شود

مراسم میهمانی لاله ها در گلزارهای شهدا کردستان برگزار می شود