مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 17:502021-01-26اقتصادي

خرید گیفت کارت


با پیشرفت روزافزون فناوری و تکنولوژی خرید آنلاین محصولات و استفاده از خدمات گوناگون، دسترسی به حساب های ارزی و پرداخت درون برنامه ای به یکی از نیازهای اصلی افراد گوناگون تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، متأسفانه در کشور ایران، امکان خرید از سایت های خارج کشور و پرداخت مبلغ به حساب های خارجی امکان پذیر نیست و در صورت امکان نیز مشکلات گوناگونی را به همراه دارد.

اما با توجه به نیاز افراد برای خرید آیتم های گوناگون و پرداخت الکترونیکی هزینه ها، چه راه حلی برای این موضوع وجود دارد؟ یکی از بهترین و سریع ترین راه حل ها برای برطرف کردن این مشکل، استفاده از گیفت کارت است.

احتمالاً شما نیز تاکنون خرید گیفت کارت و نام گیفت کارت را شنیده اید.

اگر نام این نوع کارت های ارزی را نشنیده اید و یا دید کاملی نسبت به ماهیت و عملکرد آن ندارید، نگران نباشید! ما در ادامه این مطلب به معرفی و نحوه خرید گیفت کارت خواهیم پرداخت.

با ما همراه باشید.

گیفت کارت چیست؟ گیفت کارت را می توان نوعی اعتبار ارزی دانست که به عنوان پولی برای خرید بازی، برنامه های موبایل، الماس و جم بازی، حجم آیکلود و … به کار می رود.

اگر تصور شما از گیفت کارت، نوعی کارت فیزیکی همانند انواع کارت های اعتباری و عابر بانک است، باید بدانید که این نوع کارت هیچ ماهیت فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید گیفت کارت

خرید گیفت کارت