مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 17:352021-01-26اقتصادي

معدوم سازی یک کانون آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کرمانشاه


معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور از معدوم سازی یک کانون آنفلوانزا فوق حاد پرندگان در یک واحد روستایی در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

- بهمن نقیبی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشاهده تلفات غیر عادی در یک واحد روستایی در شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع کارشناسان دامپزشکی استان کرمانشاه به سرعت به محل اعزام شده و نسبت به نمونه گیری و اجرای دستورالعمل های مربوط به قرنطینه اقدام نمودند.

وی با بیان اینکه کانون آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در واحد روستایی مذکور در روزهای اخیر مشاهده شده است، افزود: طیور واحد روستایی معدوم و عملیات ضدعفونی و پایش ابعاد بیماری در سطح منطقه انجام شده است.

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: پس از مشاهده و معدوم سازی یک کانون روستایی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان کرمانشاه در دی ماه، تنها کانون مذکور مشاهده شده است.

وی ادامه داد: پس از موج گسترده آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در اروپا و شرق آسیا از جمله ژاپن و کره جنوبی و مشاهده آن در کشور همسایه عراق و به تازگی در کویت، مشاهده کانون های این بیماری در سطح کشور محتمل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی یک کانون آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کرمانشاه

معدوم سازی یک کانون آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کرمانشاه