مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 17:302021-01-26بين الملل

ذوق زدگی اشکنازی از افتتاح دفاتر دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در چند کشور عربی


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به افتتاح نمایندگی های دیپلماتیک این رژیم طی امروز در برخی کشورهای عربی اشاره کرد و امروز، سه شنبه را روز مهم صلح خواند.

- وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به افتتاح نمایندگی های دیپلماتیک این رژیم طی امروز در برخی کشورهای عربی اشاره کرد و امروز، سه شنبه را "روز مهم صلح" خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اشاره کرد، روسای هیئت های دیپلماتیک اسراییل به مراکش و امارات رفتند که گام نخست و مهم در گشودن سفارتخانه های اسراییل در منطقه در چارچوب توافقنامه های صلح ابراهیم هستند.

اشکنازی تاکید کرد: افتتاح چهار هیئت دیپلماتیک جدید در خاورمیانه از سوی وزارت خارجه شاهدی زنده بر تغییرات در منطقه و صلح گرم بین ما و همسایگان منطقه ای مان است.

او تصریح کرد: ظرف شش ما تعداد هیئت های دیپلماتیک رسمی اسراییل را از دو مورد به شش مورد افزایش دادیم و این بیش از هر چیز اشاره دارد به این که وزارت خارجه در محور فرایندهای همکاری تجاری، اقتصادی، استراتژیک و امنیتی بین ما و همسایگان مان قرار دارد.

او تاکید کرد: امروز روز مهم صلح و انگیزه ای در اجرای معاهدات صلح بین امارات و مراکش است و وزارت خارجه و هیئت های دیپلماتیک نقش مرکزی در تقویت روابط دوجانبه میان اسراییل و کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوق زدگی اشکنازی از افتتاح دفاتر دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در چند کشور عربی

ذوق زدگی اشکنازی از افتتاح دفاتر دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در چند کشور عربی