مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 17:102021-01-26سياسي

سوءعملکرد برخی از مدیران مصداق منکر است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از بزرگترین منکرهای جامعه کنونی ما نوع عملکرد بعضی مدیران ادارات است که باعث نارضایتی و بی اعتمادی مردم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز جلسه تودیع و معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری در محل دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این جلسه با تقدیر از دبیر قبلی این ستاد گفت: در زمینه احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند پیوستگی فعال با مردم هستیم که لازمه اش ارتباط با تک تک خانوده های هر محله است.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اولویت تمام تلاش های امام خمینی(ره) که در تمامی سخنرانی هایشان مشهود بود مبحث احیا امر به معروف و نهی از منکر بود که برای جلوگیری از بسیاری از فسادها و دست درازی های به بیت المال مسلمین باید این فرهنگ تقویت جدی شود.

نماینده ولی فقیه در استان  با اشاره به اهمیت مسئله تولید و رونق اقتصاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از بزرگترین منکرهای جامعه کنونی ما نوع عملکرد مدیران و مسؤولان ادارات است که باعث نارضایتی و بی اعتمادی مردم می شود که لازم است این موضوع به صورت ویژه پیگیری  و مردم حلاوت پیگیری و تلاش های مسؤولان را در زندگی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءعملکرد برخی از مدیران مصداق منکر است

سوءعملکرد برخی از مدیران مصداق منکر است