مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 17:052021-01-26سياسي

عراقچی: هیچ مذاکره ای درمورد برجام یا موضوعاتی فراتر از آن وجود نخواهد داشت


معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در دیدار با وزیر خارجه کویت تصریح کرد: هیچ مذاکره ای درمورد برجام یا موضوعاتی فراتر از برجام وجود نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به کویت سفر کرده، صبح امروز (سه شنبه) 7 بهمن 1399 با احمد ناصر المحمد الصباح وزیر امور خارجه کویت دیدار و گفت و گو کرد.

 عراقچی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های کویت در برقراری تفاهم و مصالحه بین کشورهای خلیج فارس، بر دو عنصر گفتگو و عدم دخالت کشورهای خارج منطقه به عنوان دو اصل مهم برای امنیت دسته جمعی در منطقه تاکید کرد.

معاون وزیر خارجه کشورمان در این دیدار بر لزوم استمرار رایزنی های دو کشور جمهوری اسلامی ایران و کویت پیرامون مسائل دوجانبه و منطقه ای تاکید و عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران برای تحکیم مناسبات با کویت و دیگر کشورهای منطقه را به اطلاع طرف کویتی رساند.

وی همچنین یاد آور شد: با توجه به ظرفیت های موجود در منطقه، همکاری کشورهای حوزه خلیج فارس در زمینه های مختلف می تواند آینده ای روشن و نویدبخش برای منطقه به ارمغان آورد.

  معاون وزیر خارجه ضمن اشاره به اهمیت تامین امنیت و ثبات در منطقه توسط خود کشورهای منطقه، این امر را در گرو همکاری دسته جمعی این کشورها و عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: هیچ مذاکره ای درمورد برجام یا موضوعاتی فراتر از آن وجود نخواهد داشت

عراقچی: هیچ مذاکره ای درمورد برجام یا موضوعاتی فراتر از آن وجود نخواهد داشت