مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 16:202021-01-26ورزشي

احمدی: باید کاری کنیم تمام مردم ایران ورزش کنند


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش گفت: بزرگترین دغدغه ما این است که بتوانیم تمام مردم را به سمت ورزش سوق بدهیم و از این راه به سلامتی و نشاط مردم کمک کنیم.

- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش گفت: بزرگترین دغدغه ما این است که بتوانیم تمام مردم را به سمت ورزش سوق بدهیم و از این راه به سلامتی و نشاط مردم کمک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین نشست هیات رییسه جدید فدراسیون ورزش های همگانی امروز (سه شنبه) با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در محل سالن جلسات وزارت ورزش برگزار شد.

عبدالحمید احمدی با ابراز خرسندی از برگزاری نخستین نشست هیات رییسه که با ایام دهه مبارک فجر همزمان شده است، گفت: از تشکیل این جلسه خوشحال و امیدوار هستیم که در خروجی مجموع این گفتمان شاهد اتفاقات بزرگی در ورزش همگانی کشور باشیم.

وی ادامه داد: برای ورزش کشور در بخش های مختلف ساختارهایی تعریف شده است که زمانی جایگاه واقعی خود را پیدا خواهند کرد که اثربخش باشند و مردم به طور ملموس این اثرات را مشاهده کنند.

معاون وزیر ورزش با اشاره به اهمیت تشکیل هیات رییسه فدراسیون ورزشهای همگانی خاطرنشان کرد: شورای ورزش همگانی به ریاست وزیر ورزش و حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه های مرتبط با ورزش تشکیل شده است که می تواند کمک حال هیات رییسه و فدراسیون باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: باید کاری کنیم تمام مردم ایران ورزش کنند

احمدی: باید کاری کنیم تمام مردم ایران ورزش کنند