مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 16:052021-01-26سياسي

رزمایش پیشگیری از کرونا در اردبیل برگزار شد


سومین مرحله رزمایش پیشگیری از بیماری کرونا در محله وحدت اردبیل برگزار شد.

- در مراسم اجرای رزمایش پیشگیری از کرونا در محله وحدت اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل اظهار کرد: بعد از شهرک های مختلف در اردبیل که شاهد برگزاری رزمایش پیشگیری از کرونا بودیم، در محلات وحدت اردبیل و برای جمعیت 60 هزار نفری این رزمایش با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در حال برگزاری است.

امامی تصریح کرد: در قالب این طرح بیش از هشت هزار و 300 نفر از اهالی این منطقه که گرفتار بیماری های زمینه ای و یا پرخطر هستند و همچنین افراد سالخورده و زنان باردار که بیشتر در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند، شناسایی شده تا مراقبت از آنها انجام شود.

وی گفت: با رصد و پایش این افراد و همچنین افراد ناقل این بیماری، سعی بر این است تا از شیوع بیماری در مناطق مختلف جلوگیری شود تا کادر درمان در موج چهارم این بیماری با مشکلاتی روبه رو نشوند.

فرماندار اردبیل از همکاری و مساعدت سپاه استان در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد و افزود: در گام اول این طرح با هدف آموزش، بیماریابی و قرنطینه خانگی با پوشش 97 درصدی جمعیت اردبیل انجام شد تا با غربالگری و تست کرونا افراد ناقل و دارای بیماری کرونا شناسایی و نسبت به حمایت از آنها فعالیت ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش پیشگیری از کرونا در اردبیل برگزار شد

رزمایش پیشگیری از کرونا در اردبیل برگزار شد