مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:452021-01-26پزشكي

افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه بهداشت و درمان دیر در دهه فجر


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت : پنج پروژه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با اعتبار 132 میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، احمد آخوندی بعدازظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پنج پروژه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی می شود که شامل مرکز خدمات جامع سلامت بردخون ، پانسیون چهار واحدی پزشکان آبدان، پانسیون چهار واحدی پزشکان بردخون، پایگاه فویت های پزشکی 115 دوراهک و پانسیون 10 واحدی بیمارستان امام هادی (ع) دیر است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: مجموع اعتبار این پروژه ها 132 میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی و نفت می باشد.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت پروژه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر راه اندازی، کلنگ زنی و تعمیر شده است.

آخوندی افزود: اتاق عمل، زایشگاه، آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت بردخون از جمله این پروژه ها است که با مساعدت و همکاری بسیار خوب خیّرین سلامت در مهر ماه امسال به بهره برداری رسید.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اضافه کرد: مجتمع پارکینگ و بوستان همراه بیمار و ید بالگرد بیمارستان امام هادی(ع) دیر نیز با همکاری شهرداری بردستان و دیّر عملیات اجرایی آن آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه بهداشت و درمان دیر در دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه بهداشت و درمان دیر در دهه فجر