مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:452021-01-26ورزشي

اجرای 533 برنامه ورزشی در فارس/ بهره برداری از ورزشگاه 6 هزار نفری تا پایان دولت


مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، 533 برنامه ورزشی ازسوی کارگروه ورزش و جوانان با رعایت پروتکل بهداشتی در استان فارس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عباس حاجی زاده بعدازظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به برنامه های ورزشی طراحی شده جهت اجرا در دهه فجر، اظهار داشت: جشنواره ورزش همگانی، مسابقات غیربرخوردی در فضای باز، دارت، جشنواره داغ و المپیاد ورزش های روستایی و عشایری، سوارکاری از جمله برنامه های دهه مبارک فجر در فارس است.

وی بیان کرد: بهره برداری از 7 طرح طبیعت گردی با محوریت سلامت، غبارروبی قبور مطهر:شهدا، تجلیل از خانواده شاهد و ایثارگر، تبیین گام دوم انقلاب، شرکت در کمک های مؤمنانه، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و نیز 42 طرح عمران با اعتباری افزون بر 530 میلیارد ریال که با احتساب این میزان، 82 هزار مترمربع به سرانه ورزشی استان افزوده می شود، از دیگر برنامه های اجرایی در آغاز چهل و دو سالگری پیروزی انقلاب اسلامی در این استان است.

حاجی زاده گفت: عملیات اجرایی سالن ورزشی 3 هزار نفره در کازرون با اعتبار افزون بر 100 میلیارد ریال، پروژه خصوصی سازی در گراش لارستان با 100 میلیارد ریال اعتبار و دیگر پروژه های عمرانی نیز در این ایام به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 533 برنامه ورزشی در فارس/ بهره برداری از ورزشگاه 6 هزار نفری تا پایان دولت

اجرای 533 برنامه ورزشی در فارس/ بهره برداری از ورزشگاه 6 هزار نفری تا پایان دولت