مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:402021-01-26اقتصادي

50 میلیون تومان وام به معتادان بازتوان شده پرداخت می شود


مدیرکل بهزیستی استان خوزستان از اعطای 50 میلیون تومان وام با بهره چهار درصد به افراد آموزش یافتگان تحت مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در راستای خود اشتغال زایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا صدیق راد بعد از ظهر امروز سه شنبه در آیین افتتاح 24 مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در 24 استان کشور از جمله در آبادان، بیان کرد: 50 میلیون تومان وام با بهره چهار درصد به افراد آموزش یافتگان تحت مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در راستای خود اشتغال زایی داده می شود.

وی با بیان اینکه این مرکز روش های جدید درمانی را برای افراد معتاد دارد و همه مدل های درمانی را برای این افراد جمع کرده است، افزود: این افراد پس از گذراندن هشت ماه کلاس آموزشی در زمینه های کارگاه بلوک زنی، کارگاه قالیبافی و کارگاه برق صنعتی که با همکاری اداره فنی و حرفه ای استان خوزستان انجام می شود، می توانند از این تسهیلات اشتغال زایی استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان عنوان کرد: هدف از ایجاد این مرکز استمرار درمان افراد دارای اعتیاد است که به صورت اقامتی و با استفاده از الگوی درمان یک ساله که شامل چهار ماه اقامت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از ظهر امروز سه شنبه با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور و قبادی دانا ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 میلیون تومان وام به معتادان بازتوان شده پرداخت می شود

50 میلیون تومان وام به معتادان بازتوان شده پرداخت می شود