مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:352021-01-26بين الملل

شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست


منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک صهیونیستی «آرییل» در شمال کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست خبر دادند.

- منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک صهیونیستی آرییل در شمال کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری معا، منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک صهیونیستی آرییل در شمال کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست خبر دادند.

به گفته این منابع، نظامیان صهیونیست به سوی جوان فلسطینی به ادعای اینکه قصد اجرای عملیات با سلاح سرد را داشته است، تیراندازی کردند و وی را به شهادت رساندند.

وزارت بهداشت فلسطین امروز سه شنبه اعلام کرد که عطا الله محمد ریان 17 ساله ساکن روستای قراوه بنی حسان که بر اثر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی هنگام حضور در یکی از تقاطع های نزدیک به روستای حارس در غرب سلفیت هدف تیراندازی قرار گرفته بود به شهادت رسید.

افیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود مدعی شد: گزارش یک تلاش برای حمله با سلاح سرد در چهارراه نزدیک شهرک آرییل دریافت کردیم و فرد مذکور مهار شده است.

این در حالی است که قبلاً شاهدان عینی از زخمی شدن جوان فلسطینی خبر داده و اعلام کرده بودند که این جوان در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست

شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست