مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:152021-01-26سياسي

توصیه رییس کمیسیون صنایع به تولیدکنندگان: از شرکتهای دانش بنیان بهره ببرید


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به تولیدکنندگان توصیه کرد در تولید، شرکت های دانش بنیان را دخالت دهند و سنتی عمل نکنند.

- توصیه رییس کمیسیون صنایع به تولیدکنندگان: از شرکتهای دانش بنیان بهره ببرید رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به تولیدکنندگان توصیه کرد در تولید، شرکت های دانش بنیان را دخالت دهند و سنتی عمل نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله اکبری تالارپشتی در نشست با اعضای اتحادیه کفش های ماشینی و لاستیکی اظهار داشت: اعضای اصناف و انجمن ها باید در جلساتی که برگزار می شود مشکلات را ذکر و راه حل بدهند تا این مشکلات حل شود.

اکبری تالار پشتی درباره مشکلات این صنف گفت: از نظر کارشناسی شما به مسائل آگاه تر هستید و من از زاویه دیگری مسائل را مطرح می کنم، جمع ها، مجموع های ما و تشکل های ما باید هدفمندتر مسائل را ببینید.

دولت را جدا از خود نبینید، مطالبه گر باشید رییس کمیسیون صنایع با توجه به گله مندی اعضای اتحادیه از مشکلات بوجود آمده در مبحث صادرات و واردات گفت: دولت را جدا از خودتان ندانید، دولت باید پاسخگو باشد شما باید مطالبه گر باشید قطعا به خواسته هایتان می رسید و ما به عنوان نماینده شما در کنارتان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه رییس کمیسیون صنایع به تولیدکنندگان: از شرکتهای دانش بنیان بهره ببرید

توصیه رییس کمیسیون صنایع به تولیدکنندگان: از شرکتهای دانش بنیان بهره ببرید