مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:102021-01-26اجتماعي

تبریز نیازمند 1800 دستگاه اتوبوس است


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: تبریز نیازمند 1800 دستگاه اتوبوس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر ناوگان و ایستگاه ها، ضدعفونی ایستگاه ها و ناوگان و خدمات دهی بهینه به شهروندان قرار گرفت.

بهروز مهدوی در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مجموعه مدیران و کارکنان شرکت واحد در خدمات دهی مستمر و بهینه به شهروندان در شرایط فعلی و با وجود مشکلات، بر تلاش برای حل مشکلات و موانع موجود در خدمات رسانی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در این جلسه گفت: متوسط عمر ناوگان اتوبوسرانی تبریز با توجه به عدم امکان خرید اتوبوس بدلیل تحریم های سالهای اخیر به بیش از 12 سال رسیده است و این امر لزوم تأمین اتوبوس و نوسازی وبازسازی ناوگان در خطوط 72 گانه شهر تبریز و حومه با جمعیت 1.

8 میلیونی را بیش از پیش ضروری می سازد بطوری که در حال حاضر 1800 دستگاه اتوبوس نیاز شهرتبریز می باشد در حالی که تعداد اتوبوس فعال موجود در شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه 700 دستگاه است.

ایمان غنی زاده افزود: نوسازی ناوگان در کنار ایجاد ساز و کارهای حمل و نقل ترکیبی و ایجاد خطوط پاره خطی بجهت کاهش تردد به هسته ی مرکزی شهر وکاهش ترافیک و جلوگیری از آلایندگی بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز نیازمند 1800 دستگاه اتوبوس است

تبریز نیازمند 1800 دستگاه اتوبوس است