مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:052021-01-26سياسي

توسعه زیرساخت های خضرآباد لازمه بازگشت جمعیت شهری یزد به روستاها


استاندار یزد با اشاره به این که تامین آب یکی از مهمترین خواسته های مردم خضرآباد است گفت: توسعه زیرساخت های خضرآباد نقش مهمی در بازگشت جمعیت شهری یزد به روستاها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی در آیین کلنگ زنی فاز دو مجتمع آبرسانی امام حسین(ع) بخش خضرآباد با اشاره به اینکه جدیت بسیار خوبی در ارتباط با اجرای پروژه های اولویت دار استان یزد در حوزه آب وجود دارد اظهار کرد: به حمدالله شرکت آب و فاضلاب استان یزد در طول چند ماه گذشته توانسته تعامل و همراهی بسیار خوبی در بنی عناصر تاثیرگذار استان در حوزه آب ایجاد کند.

وی با تقدیر از کمک های نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی برای رفع محدودیت ها و مشکلات اجرایی در حوزه های مختلف از جمله آب استان یزد تصریح کرد: این که پس از گذشت دو سال از فاز نخست این خط، امروز شاهد عملیات کلنگ زنی فاز دوم آن هستیم.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه تامین آب برای روستاهای بخش خضرآباد از مهمترین خواسته ها و دغدغه های مردم و مسئولان این منطقه بوده است گفت: شرایط کشور و مالی دولت و پیچیدگی ها و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد را همه می بینند ولی خدماتی که در حوزه مناطق روستایی به ویژه در حوزه های زیربنایی انجام می شود هیچ زمانی متوقف نشده و هر روز شاهد انجام پروژه های مختلفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های خضرآباد لازمه بازگشت جمعیت شهری یزد به روستاها

توسعه زیرساخت های خضرآباد لازمه بازگشت جمعیت شهری یزد به روستاها