مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:052021-01-26ورزشي

دست ایرانی ها از رسیدن به عنوان بهترین های فوتسال جهان کوتاه ماند


اسامی بهترین های فوتسال جهان در سال 2020 اعلام شد که گزینه های ایرانی در بخش های مختلف نتوانستند عنوانی را از آن خود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سایت فوتسال پِلنت طبق روال خود در پایان هر سال میلادی اقدام به معرفی و انتخاب بهترین های فوتسال جهان در بخش های مختلف می کند.

نظرسنجی بهترین های فوتسال در سال 2020 هم با حضور چند گزینه از ایران برگزار شد اما در نهایت برزیلی ها عنوان بهترین های فوتسال جهان را درو کردند.

برای هر 12 بخش، 10 کاندیدا از سراسر جهان انتخاب شدند و رای گیری نهایی بین کارشناسان، مربیان و رسانه های مختلف در دنیا صورت گرفت که نتایج آن به این ترتیب است: بهترین تیم ملی 1- برزیل 2- اسپانیا 3- آرژانتین بهترین باشگاه 1- بارسلونا اسپانیا 2- مگنوس برزیل 3- اینترمووی استار اسپانیا مس سونگون ایران در این بخش تیم هشتم شد.

بهترین مربی ملی 1- خورخه گومز از پرتغال 2- خاویر مارکینیوس از برزیل 3- فدریکو ویدال از اسپانیا بهترین بازیکن مرد 1- کارلوس واگنر از برزیل 2- سرخیو لوزانو از اسپانیا 3- رودریگو هاردی از برزیل در این بخش حسین طیبی بازیکن ملی پوش ایران به عنوان نفر هفتم انتخاب شد.

بهترین بازیکن زن آماندا لیسا از برزیل فاطمه اعتدادی بازیکن ایران در این بخش پنجم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست ایرانی ها از رسیدن به عنوان بهترین های فوتسال جهان کوتاه ماند

دست ایرانی ها از رسیدن به عنوان بهترین های فوتسال جهان کوتاه ماند