مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:002021-01-26سياسي

روحانیان استان سمنان به جامعه دانش آموزی معرفی شوند


مدیر حوزه های علمیه استان سمنان گفت: برای تقویت همکاری ها میان آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در سطح استان، روحانیان به جامعه دانش آموزی معرفی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان عصر سه شنبه در جلسه کمیته همکاری های آموزش و پرورش با حوزه های علمیه دامغان به میزبانی سالن جلسات آموزش و پرورش، با بیان اینکه برای تقویت همکاری ها میان آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در سطح استان روحانیان به جامعه دانش آموزی معرفی شوند، ابراز کرد: دامغان دارای روحانیون و عالمان فرهیخته و خوب است که می بایست به عنوان الگو به جامعه علی الخصوص جامعه دانش آموزی معرفی شوند.

وی افزود: یکی از راه های تقویت همکاری ها بین آموزش و پرورش با حوزه های علمیه استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای تبلیغ امور مذهبی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر حوزه های علمیه استان سمنان نیز با تاکید بر ادامه همکاری ها بین آموزش و پرورش با حوزه های علمیه تصریح کرد: جذب خیرین برای امور مذهبی نیز یکی از مواردی است که باید با جدیت پیگیری شود.

سید میثم حیدرهایی مدیر آموزش و پرورش دامغان نیز در این جلسه خواستار حضور هرچه بیشتر روحانیون در مدارس و آموزشگاه ها شد و اظهار داشت: حضور روحانیون در مدارس باعث آشنایی نسل جوان با مسائل مذهبی می شود همچنین استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیان استان سمنان به جامعه دانش آموزی معرفی شوند

روحانیان استان سمنان به جامعه دانش آموزی معرفی شوند